Geen producten (0)

Faq Veel gestelde vragen

 

Hoe kan ik Evmbags het beste bereiken?

De makkelijkste manier om Evmbags te bereiken is een e-mail sturen naar esthervmdb@gmail.com  wij zijn telefonisch bereikbaar op nummer +31 742435797

Ik zie dat jullie in Hengelo zitten, is het mogelijk langs te komen om te kijken? Hebben jullie een winkel in Hengelo?

Nee, helaas hebben wij geen fysieke winkel. Wij zijn een webshop met een naaiatelier in Hengelo. Het is wel mogelijk om langs te komen op afspraak om een bestelling op te halen of het een en ander te bespreken over materiaal en ontwerp. Klik hier hier voor een afspraak.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling thuiskrijg?

Als je wat bestelt, dan wil je het zo snel mogelijk in huis hebben! Daarom streeft Evmbags ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te laten afleveren op het afleveradres. Afhankelijk van de bewerking en drukte kan het 4 weken duren.

Kan ik het bezorgadres wijzigen ten opzichte van het factuuradres?

Ja, dit is mogelijk. Je kunt bij voorbeeld je bestelling op je werkadres laten bezorgen. Of je kunt een bestelling op een cadeau adres laten bezorgen.

Is het mogelijk een bestelling naar twee adressen te verzenden?

Nee, het is niet mogelijk een bestelling op te splitsen en naar twee adressen te verzenden. In dat geval is het beter twee bestellingen te plaatsen.

Op welke wijze kan ik betalen?

De bestelling dient vooraf afgerekend te worden. Hiervoor biedt Evmbags twee betaalmogelijkheden. Bij het plaatsen van de bestelling krijg je de keuze uit een overboeking of betalen bij afhalen. Je ontvangt een bevestiging van je bestelling per mail daarin staat het rekeningnummer en de ten naam stelling van de bankrekening voor de overschrijving. Vermeld a.u.b. het factuurnummer bij je overschrijving. Als bij een overschrijving het te betalen bedrag niet binnen 5 dagen ontvangen is dan wordt de bestelling geannuleerd. .

 

Kan ik bestelde items retourneren of ruilen?

Hoewel Evmbags erg veel zorg en aandacht besteedt aan haar producten en de verzending, kan het voorkomen dat bestelde items niet zijn wat je ervan had verwacht. Dat is geen probleem. Goederen kunnen na ontvangst binnen 2 weken in overleg veranderd worden zodat beide partijen tevreden zijn. De kosten voor retourneren is voor eigen rekening. 

 

 

 

 

Ik mis een bepaald item in de collectie. Kan ik dat nog verwachten?

Wij staan altijd open voor suggesties. Laat het ons weten via esthervmdb@gmail.com 

Ik heb een klacht?

Tassen maken en patroon tekenen blijft mensenwerk en hoewel we erg ons best doen om de kwaliteit zo goed mogelijk te controleren, glipt er weleens een item tussendoor. Laat het ons weten! Mail ons op esthervmdb@gmail.com 

Technische problemen met de website?

De website van Esmeetas hoort foutloos te werken. Mocht je toch op een fout stuiten laat het ons dan alsjeblieft weten via esthervmdb@gmail.com  Je helpt ons ermee, want zo kunnen we fouten sneller herstellen.

Facebook Pinterest

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.